fredag 6 november 2009

café mera

Glöm det där Peter skrev om Louie Louie, för det är trams. Han är rätt tramsig av sig, mm. I gammeldags tid hände det att jag och Frida satt där intill 3 på kvällen, men det var i så gammeldags tid att Louie Louie inte ens var påtänkt. Café Mera, kom tillbaka! Det var alldeles ljuvligt. Ja, faktiskt.

Och helvete, det var så länge sedan att jag bodde i Sala för jag minns att jag åkte ut till Värmdö mitt i natten, vilket jag bara gjorde för att jag inte kunde byta stad sådär tidigt på morgonen. Det gick bara inte. Det betyder alltså att det kanske till och med var fem år sedan jag var på Café Mera och såg Frida tillsammans med sin sångpedagog och hennes band spela så det stod härliga till eller något. Fixar länk till deras MySpace när jag kommer hem ikväll för... "plikten" kallar. Fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar