tisdag 3 november 2009

natten till vad

The Dead Weather på Circus den 7 november. Spelningen börjar 00:00 vilket leder till att jag inte vet om det är natten till lördag eller om de skrivit fel och det är natten till söndag. Det är ett ganska vanligt misstag, men jag vill inte gärna utgå från att det är ett. Vilken dag är det natten till?!?!??!?! Jag frågade Peter (som sa till mig att de spelar och att jag ska följa med), men han blev bara nervös och sa att han inte tänkt på det eller visste svaret. Sen var han tvungen att springa till någon båt.

Hang You From The Heavens av Dead Weather
Treat Me Like Your Mother av Dead Weather

Någon otrevlig blev alldeles skitjävlasur när jag frågade honom och pratade om att det är samma regler som gäller på festival och att jag om någon borde veta det så varför lägger han ner tid på att förklara det för mig? Det frågar han mig, men det kan inte jag svara på. Okej, natten till söndag, men regler? Verkligen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar