torsdag 5 november 2009

trombon till spökstan

Ryktas om att Spökstan ska få trombon till bandet! Det vore väl något! Spännande! Jag vet till och med vad den heter, men det säger jag inte förrän sedan. Det här är typ det enda inlägget med dagsfärsk information som går att hitta i den här bloggen. Än så länge.
Jag gillar Anders, Magnus, Jensa och Janos och jag sa att jag vill se dem igen. Ett ska-band på fyra personer är förvisso imponerande, men ju fler är nästan alltid desto bättre. De får emellertid låta bli att spela på KGB igen för senast var de fyra personer varav kanske en av dem fick plats. I alla fall fick inte basen plats. Just där det spelas på KGB är det jävligt lågt i tak och det kan inte kännas varken mysigt eller rätt att spela ska ståendes i spagat. Jag såg nyss framför mig hur det hade sett ut om de var dvärgar, alla fyra. De får spela någon annanstans.

Och så fick jag höra att det ska försöka se till att spela snart. Men var? Men var, sa jag!!! Men när?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar