fredag 6 november 2009

trött och spytt

MusikrekommendationerWell, jag är på jobbet och har funnit en tio minuters rast mitt i allt blah. Min iPod ligger hemma och jag spenderade natten i Nacka. Det låter mer intressant än det är. Förstås hade jag kunnat fråga fjåsen min om att få låna hans mp3-spelare, men jag tänker uppenbarligen bara så långt näsan räcker. Om ens det.

Peter skrev det sämsta inlägget igår och publicerade det (sådan tur är) inte. Jag fann det markerat utkast och raderade det på momangen. Inlägget var max fyra rader och gick ungefär ut på att han var trött och inte kunde förstå varför - han hade ju bara fikat? Ååååh, kan någon förklara för mig varför jag är så tröööött?! Typ. Det här inlägget är mycket bättre.

Så kom jag att tänka på en låt av Jävlaranamma förstås. Och jag är trött, och jag har spytt, och fått på käften av ett golv.

Trött Och Spytt

1 kommentar:

  1. Du hade kunnat få låna min mp3 om du bara hade frågat. Dumma flicka.

    SvaraRadera