måndag 14 december 2009

berlinne

Okej. Jag åker till Berlin om några timmar. Med Siri. Det känns lite som om vi inbillar oss att vi ska åka dit eftersom att vi reser helt utan konkret syfte. Det blir säkert en fest. Jag ser väl egentligen bara fram emot öl och att umgås med världens bästa Siri, som jag för övrigt inte sett över huvud taget på två veckor. Nu står hon i min dusch och sjunger, om den informationen intresserar publiken. Annars gör hon det likväl.

Vi packar typ en tröja och så drar vi. Önska oss lycka till, eller ja, jag vet inte vad. Couchsurfing.

Att Berlin är så jävla inne som det är, känns sådär. Jag gillar det helt enkelt inte, men jag får lov att ändra mig nu. Förmodligen hittar vi någon bloggmaskerad vi kan gå på och vinna priser. Eh. Hejdå, då.

1 kommentar:

  1. Ein Bier, bitte. Säger man när man beställer den första ölen på lokal. Sen säger man Noch ein Bier, bitte resten av kvällen.
    Om man vill äta nåt också kan man säga Ein Frankfurter mit Sauerkraut und Kartoffelsalat. Den som inte gillar surkål hoppar över Sauerkraut. Det gör alltid jag.
    Mach's gut!
    Garou

    SvaraRadera