onsdag 17 februari 2010

traderarg

Ibland blir jag så trött på Tradera och undrar varför de som säljer fina kläder alltid måste slänga upp dem där. Varför kan de inte bara ringa mig direkt och säga "Hej, jag tänker sälja mina fina kläder i din storlek för skamliga priser. Vill du ha?"? Då skulle jag kunna svara ja och så skulle alla slippa allt krångel och all stress och alla aggressioner, eller framför allt jag skulle slippa aggressionerna som växer inuti mig när någon försöker stjäla kläder framför näsan på mig. LÄGG AV. DE ÄR MINA. SLUTA BUDA, NI SKA ÄNDÅ INTE FÅ DEM.

Och så till något annat. Jag var inne på min väninna Jessicas sida på communityn Skunk idag och läste hennes intressen, vilka jag vill dela med mig av till er. Utan att skämmas.
Intressen
Chatta maybeeeee
HångLa
Have FUN
KILLAR
Look at TV you know
LyssnA på MuZik
meZZa
My friends
SHOPPA
Skratta
Snacka
Sola
SUPA!
Zzzzova

2 kommentarer:

  1. Lögn, jag tycker inte om att eMeLie stulit min identitet.

    SvaraRadera
  2. Skyll inte ifrån dig nu Jessie. Det var ju länge sedan. Stå för att det är du.

    SvaraRadera