lördag 13 mars 2010

juice, juice

Vi är skapligt nyvakna, halvsitter, halvligger i Micks lägenhet och har precis ätit frukost. Ikväll ska vi se Jävlaranamma, jag, Tobias, Siri och Jessica i sällskap av Anders. Vi ser fram emot rundpingis och fiskedamm, hoppas inte att Anders luras. Så dricker vi Sveriges omtycktaste juice till frukost. Omtycktaste? Ledsen.

Det kommer bilder när vi är hemma. Den här maskeraden blir årets fest! Ehm. Juice, juice, jag måste ha juice... ..., men inte världens omtycktaste.

/Göteborg

4 kommentarer:

  1. Vad gör du i Göteborg?
    Borde jag veta det? Eller borde jag inte veta?
    Whatever. I hope you're havin' a ball.
    Men... Göteborg? Jösses. Jag bodde där för mer än 40 år sen. Hur himla roligt var det?
    Om man kom från Stockholm kunde man åka på en propp varje gång man steg på spårvagnen. Det händer att jag får ont i huvudet ännu när jag tänker på saken.
    På den tiden i Göteborg började världen i Skandiahamnen. Och slutade i Partille.
    Göteborg: att inte se horisonten för att den egna björkdungen är i vägen. Som om en flintskallig försökte lyfta sig i håret. Trist till tusen.
    Är det likadant ännu?
    För övrigt tycker jag att Pernilla alltid ska komma sist i Melodifestivalen. Även när hon inte tävlar.
    Garou

    SvaraRadera
  2. Vi var ju och såg Jävlaranamma! Ju!

    SvaraRadera
  3. Jävlaranamma??
    Varför var de inte med i stora schlagerslagsmålet i Stockholm?
    Garou

    SvaraRadera
  4. För att de vet bättre, hoppas jag! Men det gör ju detsamma varför de inte dök upp där. Huvudsaken är ju att de inte gjorde det. Mina kunder kallar vinnaren falsk och obehaglig. Det gläder mig, vem det än var som vann.

    SvaraRadera