måndag 19 april 2010

allt på en gång, woho

SMS:ar med Peter efter mina otaliga försök att få tag i honom per telefon.

- Dudette, föreläsningar.
- Lägg ner.
- Du är knasig. Först ringer du när jag duschaar. Sen hinner jag inte ringa upp för jag glömde. Sen ringer du när jag e i skolan. Jag ringer dig i eftermiddag.
- Säg till din föreläsare att du måste ta hand om din seriösa blogg och att du kan lyssna på den senare.

Lyssnar på ingenting mindre. Mindre än Donavon Frankenreiter (spotify) och Rodeo Clowns (spotify). Jag var på Jakobsbergs sjukhus och tog avskyvärda blodprov. Det gick bättre än någonsin tidigare och jag stod ut med att jag ville dö. Jag var bäst och ingen såg det. Som vanligt. Och min ena högtalare måste absolut ligga ner om den inte ska skramla.

Sen när mamman har varit hos tandläkaren och rättat till käften ska vi åka till Spånga och kolla på begagnade möbler och snacka skit. Det ska bli hurraiskt. Så kanske vi svänger förbi IKEA och köper billiga saker. Än mer hurraiskt för IKEA är asfett för att allt praktiskt taget är gratis och ni som tycker annorlunda kan göra det ifred. Ok? OK?! Yeah!

Jag är spasmirriterad på en tjej, jag inte känner, men som heter Isabella för att hon har tagit bort sin blogg. Den enda blogg jag någonsin brukade läsa förutom det Peter skriver i den här vilket inte är mycket mer än ingenting någonsin. Nu försöker jag terrorisera henne på en Internetcommunity, men det går sådär eftersom att hon tar så god tid på sig att svara. Typiskt.

Och så Bend It (spotify) av Dave, Dee Dozy, Beaky, Mick & Tich (mer spotify).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar