torsdag 15 april 2010

dagens mellanöl till mig

Skickade ett meddelande per mobil till Vivvi om att hon skulle läsa blogginlägget jag dedikerat till henne och hon gjorde det. Känner mig som dagens hjälte, förtjänar dagens ros, dagens mellanöl. Tjatar på mig själv att jag ska se mig spegeln och rätta till innan Anton kommer, men jag är liksom helt slut och kan inte sluta nynna på olika julsånger. Typiskt.

Peter verkar inte ha hittat någon ny tjej på universitetet. Ingen specifik i alla fall. Det är tråkigt. Jag har ingen att varna honom för. "Det finns så många trevliga och söta tjejer på universitetet" skriver han. Skittråkigt. Jag vill höra om deras knivhot och försök till förförelse, krig med kokosnötter, små hemliga hat-meddelanden och brända kläder. Peter kommer nog dö av förströelse om han ska dö alls. Inte nu förstås.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar