fredag 13 november 2009

500

Femhundra besökare-festen spårade ur totalt och jag är helt förstörd en arbetsdag som denna. Ikväll ska jag krypa ner i min säng och sova så fort jag är hemkommen från jobbet. En powernap på 1½ timma eller så verkar lockande tycker jag. Hoppas inte att Tobias misstycker. Jag är ju fan lika trött varje jävla dag när jag kommer hem. Det är inte ens roligt. Jag vill inte ha de här 9 timmar långa dagarna längre. Jag föredrog dem som de var förr. Jävla skit.

Tack alla som kom! Ni var imponerande snygga i dubbel bemärkelse och det var synd att Peter, som vanligt, fick på käften av ett golv redan innan ni hann anlända.

Imorgon ska i alla fall jag se Alla'ska på KGB. Och apropå ingenting så finns det bara värdelösa synonymer till hoppas. Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar