söndag 8 november 2009

beabella

Det är verkligen skitjävla ointressant att Peter är trött. Förvisso är det inte mycket i den här bloggen, någon annan än just Peter och jag skulle kalla intressant, men inte ens jag anser det vara intresasnt hur trött han är efter att ha varit på någon spelning. Det är uppenbart och behöver inte nämnas. Hade han sprudlat av energi hade det varit en annan femma, eller om han varit skitjävla trött för att spelningen var så usel att han helt tappade livslust och så vidare. Jaja, käre Peter.

Beabella
är bandet jag nämnde förut. Det som inkluderar Fridas sångpedagog och stundtals även Frida vad jag har förstått.

Ett annat band jag hört i samband med Beabella är La Banda Mayor. Sångerskan Caro är en mycket fascinerande kvinna anser jag mig tycka. Fortfarande och jag har inte sett dem på flera (kan inte säga hur många) år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar