fredag 15 januari 2010

kronisk peterbesvikelse

Nu sippar jag loka på lunchrast och ska arbeta igen om 17 minuter. Det är mäkta anteckningsvärt.

Vivvi ska med och se Rogues Utd. OCH Lowlifes på lördag. Det blir awsome. Vi klär kanske ut oss? Blink, blink. Eh.

Peter pluggar, men vi vet att han aldrig kommer att bli någonting. För den meningen ska jag ha dåligt samvete resten av dagen, men det får det vara värt. Tid för ett blogginlägg borde han ha. Och tid för Snövit på lördag också för den delen, men icke. Han ska på kalas hos Robin och Magdalena. De är okända för mig, men jag hoppas att de är ett par.

Jag blir obekväm när Peter träffar singelkvinnor. Det beror inte på att jag vill ha honom för mig själv, utan på att alla kvinnor eller flickor han träffar verkar vara skvatt galna, helt från vettet, vansinniga, tokiga, ute och cyklar. Inte alla chips i påsen eller tangenter på bordet eller indianer i stallet eller hästar i kanoten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar