torsdag 18 februari 2010

förlåt marxie

Lite gamla maskeradbilder från förr. En som Marxie absolut inte vill ska dyka upp eftersom att han försökte klä ut sig till säkerhetsansvarig på Playahead, men misslyckades. Hela hans personlighet fick lysa igenom.Och så ännu en bild på Magnus från alla helgons förberedelser. Magnus blev faktiskt utvald till hedersgäst på självaste alla helgons afton just för den här kostymen. Han var värd och fick dela ut pris (till mig) på halloween. Jag var utklädd till Fantomen...och inte vilken fantom som helst utan den på Operan.

3 kommentarer:

  1. Fantomen på Operan: den enda Fantom som räknas.
    Och så Juliette Gréco i Fantomen på Louvren. Det kan hända att la Gréco är bäst av alla som finns. Hon och Georges Brassens.
    Kolla på biblioteket?
    Garou

    SvaraRadera
  2. du har ju barat ändrat färgerna på mig. vet inte riktigt om det räknas. det var ju på arvika så jag hade svart makeup.

    /ink

    SvaraRadera
  3. försök inte marxie. jag har inte gjort någonting med bilden. det är bara du.

    SvaraRadera