torsdag 18 februari 2010

min tjusige vän magdansnus

Hittade en bild från alla helgons fest på lokalpuben här om året. Eller... det var ett intro till halloweenmaskeraden. Som en förfest vi hade varje helg i oktober. Magnus hade ingen aning om vad han skulle klä ut sig till, men eftersom att han precis hade börjat ta lektioner i magdans (han vill använda det som dansterapi i sitt arbete) och hade fått en dräkt i 40-årspresent av mig föreslog jag att han skulle klä ut sig eller komma som han är: som magdansös. Det gick väl ihop med hans Doc Martens om ni frågar mig. Sen vet jag inte om jag håller med om att magdans bör läras ut i terapeutiskt syfte i grundskolor, men vad vet jag om psykologi?

Oktober 2008 var hur som helst en hyvens månad! Inga prisutdelningar dock förrän på självaste alla helgons afton.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar