onsdag 17 februari 2010

som en tjej

Jag, jag, jag. Jag blir alltid aningen emo som i emotionell när jag suttit hemma mer än en dag med feber och dessutom alldeles ensam. Enligt mor min är det en av feberns mer vanligt förekommande följder så jag ska inte behöva oroa mig. Säkert vore det mer oroväckande om jag trivdes som fisken i vattnet alldeles ensam hemma med feber och beslutet att inte röka mer. Hur som helst. För att försöka låta bli att påverkas av nedstämdheten och hata mitt liv en timma varje dag så duschar jag, klär mig i Tobias kläder och målar mina naglar. Som en tjej. Aja.

Barrett's priveteers (inte riktigt lik Quilty's version).
Och här är Stan Rogers, mannen bakom Barret's priveteers och karln som Allan, jag och Siri mötte på Franken i Berlin, visat sig ha känt under den tid Stan fortfarande var i livet. Världen är så stor, så stor. Och Allan, ja, lite av Allan. Bilden nedan är förstås tagen av Siri.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar