onsdag 10 mars 2010

förbryllar

Hur känns det att ha en vän med tribals? Kan man prata öppet om det eller låtsas man som om det regnar?

Jag har inte alls alltid undrat. Det var först idag. Måste man bekämpa varenda idiot? Utnämner mig själv till domare mest jämt och skulle säkert slåss mer ofta om det inte vore för att jag vill ha så lite med andra att göra som möjligt. Mamma kallar mig dramatisk och jag kanske borde söka till scenskolan för jag vill säga upp mig. Ju fler ämnen som kan rymmas i en och samma mening desto bättre. Man vill väl ha sagt vad man vill medan man har tid?

Jag älskar att diskutera på MSN. Det är så roligt att skriva så upprört fort. Hade det funnits hastighetsbegränsningar hade det säkert varit roligare. Kanske hade man fått en sådan där kick det talas om... av att bryta mot lagen och skriva för fort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar