onsdag 10 mars 2010

kast med värdelös peter

Nu vet jag! Jag kan ha anställningsintervjuer. Erbjuder förstås ingen lön, men om personen som får jobbet att tillsammans med mig fortsätta det här dödsdömda projektet gör ett bra jobb kan jag väl sträcka mig så långt att jag bjuder på en öl. Det är klart att jag inte tror att någon kommer att ansöka om en plats i Carl, Michael & the Bellmans, men jag lever på hoppet! Dramatiskt (det kanske är dramaqueen-tema idag, eller bara den tiden i månaden). Hur som helst är det väl ingen som passar bättre för det här än Peter, den oduglingen.

Jag kanske lägger upp gamla maskeradbilder idag, men jag betvivlar det.

Vad ska jag göra med Peter? Lämna en jävla kommentar bara för min skull? Om inte någon kommer med goda råd förstås, för då kanske det är för allas skull! Drama!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar