onsdag 10 mars 2010

att ta med till västkusten-lista

Jessica och jag chattar lite om vad vi bör komma ihåg att ta med oss till GBG. Vi åker på fredag. JÄVLARANAMMA!!!
Jag ska ta med min "Menar du allvar? Då går jag"-min och Jessica ska ta med sig sina glasögon.

Tidigare idag frågade jag hur tidigt Jessica och Siri vill åka. Tobias kan jag fråga när han kommer hem. "Ju tidigare vi åker desto tidigare är vi framme" skrev jag. Jag är full av logiska resonemang. Ni kan citera mig. Ju tidigare vi åker desto längre från Göteborg har vi kommit innan vi upptäcker att vi åker åt fel håll om vi åker åt fel håll. Fast det senare var Magnus tvungen att upplysa mig om för att jag skulle komma på. Kanske ska ha med en kompass.

Hoppas Siri laddar kamerans batteri och tar den med sig så att ni kan se vilka festliga maskerader vi varit på. Jag dansar nu.

En bild som inte har mycket med något att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar