torsdag 15 april 2010

jag vann igen

Hittade min guldbild från Göteborg och konserten med Jävlaranamma. Vi var på Dancing Dingo och jag var utklädd till känguru, tyckte det passade. Vann förstås priser, det kan vem som helst förstå... bara vem som helst får se den där kostymen. Den var heeeelt outstaaanding. Fan vad roligt vi hade. Siri försökte hela tiden få plats i min pung, men jag sa att hon skulle hålla sina smutsiga fingrar borta från min livmoder... Ja, det var inte vilken kväll som helst. Jessica ställde upp som min pungvakt, men Siri var nykter och hittade hela tiden nya vägar som Jessica inte hade en aaaning om. Körde lite box också med en tjock tjej utklädd till koala, vilket jag vet för att hon hade en kartongbit med texten "Jag är utklädd till en koala" i ett snöre runt halsen.Göteborgarna var minst sagt griniga när vi kom dit från Stockholm av alla ställen och tog hem alla priser som fanns. Heja oss, woho.

...Det var boots mot pung och ett hejdlöst jävla gung!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar