måndag 10 maj 2010

bråttom ingenstans, skynda!

Försökte få tag i Marxie på MSN eftersom jag lovat att skicka honom alla låtar jag har med Moosequartet (MySpace). Gick inte. Han skulle aldrig ge mig sin adress så han får ingen egenhändigt designad skiva med alla låtar i en ordning jag tycker passar. Varför han inte skulle ge mig den, vare sig han levde eller vore död, vet jag inte. Jag har inte gjort något särskilt för att förtjäna denna behandling eller detta bemötande, men Marxie är helt enkelt lite speciell, som man säger. Förfinat.

Jag kan inte skicka en komprimerad mapp via gmail. Det går inte!!! Så jaha, okej, jag delar upp den i två. Min dyrbara tid rinner iväg bara sådär och jag som har så bråttom ingenstans. "Tick, tack" låter inga digitala klockor, men jag hoppas uttrycket är tidlöst. Sådär, komprimerat och klart. Det gick inte heller!

Dudette säger:
marxie!!!!!!
marxie, cyberskrek jag ju.
inget svar

Bra dag. Drar till lokalpuben för en kaffe och vårdcentralen sen. Och tro inte att Peter är något att ha för att han har postat ett inlägg. Fortfarande samma skrot och skräp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar