onsdag 12 maj 2010

spela, sova, medicinera, spela

Förresten så led jag sådan tristess i helgen att jag sa åt Tobias att han kunde få lära mig spela FIFA om han lät mig vinna. Han gick med på det. Jag byter ogärna lag från West Brom nu när jag lärt mig spela skitdåligt och förlitar mig på Ishmael Miller och Luke Moore. Den senare vägrar jag för övrigt ha som avbytare av någon anledning. Kanske just för att Tobias låter mig vinna. Han får inte göra det för uppenbart dock. Det är kränkande... ...

Nu känns det lägligt att välja lag att bry sig något om och nu känns det lägligt att välja West Bromwich Albion med tanke på att det nått Premier League.

Man skulle kunna tro att jag är för komplicerad för att Tobias ska orka, men han förstår precis och verkar mest roas. Nu vill jag ha medicin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar