onsdag 12 maj 2010

bara skit

Febern går inte ner, det är något lurt på gång.

Så jag städar inte särskilt idag, men Tobias är ledig imorgon. Ja, det hade väl jag också varit, men nu är jag sjukskriven. Tar min medicin, röker inte, dricker inte. Annat än te. Lyssnar på Desmond Dekker för att det är mer än helt okej och framför allt i just det här tillståndet.

Peter skriver lånkontrakt idag. Jag vet inte hur det kommer sig att han får ta lån och han hävdar att det beror på hans vackra yttre. Peter har uppenbarligen sina stunder då även han är aningen lustig. Det förvånar faktiskt.

Ska leta maskeradbilder idag för att det var ett tag sedan jag var på maskerad. Det är sådant som händer. Det är ganska drygt att gå igenom tusen mappar med bilder för att hitta bra maskeradbilder, så jag kanske låter bli. Låter säkert bli.

TV är skit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar