tisdag 1 december 2009

ja om dagar hundratvå

Jag har biljett till Jävlaranamma på Trädgårn 13 mars 2010! Det är sådant som kan förgylla vilken skitdag som helst. Det är bara 102 dagar kvar till dess! Tillsammans med Tobias, Magnus, Siri, Jessica och någon mer har jag planerat resa till Göteborg. Hoppeligen hittar vi någonstans att bo och hoppeligen blir det en lika bra resa som våra andra hittills varit. Mina, Siris och Jessicas alltså. Våra äventyr är alltid utan dess like och njae... de flesta är helt skeva men det är väl också det enda de har gemensamt. Hur som, Stockholm till Götet! Hoppeligen får vi även möjlighet att konsumera en öl eller dylikt med Göteborgs hetaste gubbar på Extreme Food också. Så ni vet. LOL!

Tillägg: När jag och Tobias reste från Nacka och Tobias vänner Anton och Julius en eftermiddag upptäckte vi en kiosk i Järla med det genombra namnet Järla Anamma. Hurraiskt. Jag SMS:ade Siri. Hon har Comviq.

Och andra inlägg om JA: trött och spytt, och det var boots mot pung och ett hejdlöst jävla gung.

1 kommentar: