tisdag 1 december 2009

nathen maxwell

Hur sjuk jag är intresserar ingen. Idag hittade jag Nathen Maxwell på Spotify, bara för att min fjås var inloggad på sitt Spotifykonto och hade sökt efter Nathen Maxwell. Jag loggade ut, loggade in, sökte och fann! Nathen Maxwell and the Original Bunny Gang. Förr var MySpace min enda möjlighet att få höra Mijo eller Salt and Sand, men älskade Spotify, jag tackar Dig. Trodde heller aldrig att jag skulle bli en sådan som avgudade allt nytt som Spotify och Facebook och annat som inte är särskilt nytt längre, men för första gången någonsin tycker jag mig finna någon funktion att uppskatta. Ja, facebook ger jag väl egentligen blanka i, om man bortser från världen bästa grupp Carl, Michael & the Bellmans. Och någon iPhone varken har jag eller vill jag ha. Diskmaskin däremot. Och Spotify.
Nathen Maxwell är för övrigt basist i Flogging Molly, för dem som bryr sig om sådant. Han är dessutom en av de mest stiliga karlar jag vet. Jag saknar hur full han var på Fryshuset 15 november 2008. Verkligen charmerande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar